برندگان و بازندگان انتخابات
گل اقا در هشترود
یک زبان دارم دو تا دندان لق میزنم تا می توانم حرف حق
درباره وبلاگ


بصیرت قطب نمای حرکت صحیح است مقام عظمای ولایت رهبری عید سعید باستانی را محضر ولی نعمتان عزیز خودمان تبریک می گوئیم و اما بازهم شخصیتهای زشت و بد و خوب این هفته شخصیت زشت : به مناسبت نوروز شخصیت زشت نداریم شخصیت بد هفته : و همچنین شخصیت بد هم نداریم شخصیت خوب : شما مردم بزرگ و آگاه و فهیم هشترود و چاراویماق دوستان عزیز در لوکس بلاگ دو امکان جدید برای شما فراهم است الف )می توانید در جعبه باکس بصورت انلاین و دسته جمعی باهم بحث و مناظره نمائید اما خواهش می کنیم و استدعا داریم برای حفظ شئو نات اخلاقی و اسلامی و همچنین نشان دادن فرهنگ و شعور بالای مردم هشترود از نوشتن برخی کلمات و متون توهین امیز خودداری نمائید ب) شما می توانید از قسمت ورود اعضا ثبت نام نمائید و پس از ثبت نام مطالب خود را در بخش ارسال مطلب جدید برای ما بنویسید ما مطالب و نامه های شما را خواند ه و چنانچه با قوانین نظام مغایرتی نداشته باشد با نام خودتان انتشار میدهیم در نهایت خواهشمندیم و بازهم خواهشمندیم با رعایت اخلاق و ادب اسلامی و نشان دادن فرهنگ بالای شهر و منطقه امان به باز سازی و توسعه منطقه محروممان یاور و کمک باشیم اتحادمان را حفظ کنیم که ثابت کردیم با اتحاد هر کاری می توانیم بکنیم .
نويسندگان
یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, :: 20:20 :: نويسنده : گل اقا

 

انتخابات نیز مانند هر آزمونی یک سکه ی دورو است که یک طرفش برد و طرف دیگرش باخت می باشد.

در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هشترود برعکس  اغلب ادوار گذشته برنده نهائی انتخابات مردم بودند ،‌ در این دوره همت واراده مردمی و حضور تقریبا 90درصدی در انتخابات و انتخاب حداکثری "60درصدی " منتخب خودشان ،‌ نشان داد که مردم به اهمیت حضور و قدرت رای خود پی برده و آگاهانه و با هوش و خرد جمعی و اتحاد، ضمن حفظ وقار و ارامش خود دست به یک انتخاب جدید زدند تا برای تغییر و اصلاح اولین گام را بردارند ، ما بار دیگر حضور پرشور حدود51000 نفر از واجدین شرایط ، پای صندوقهای رای را به عموم مردم و رهبری عزیز تبریک می گوئیم .

اما حسب شرایط هر انتخاباتی ؛ این انتخابات بازندگانی نیز داشت .  بازندگان ایندوره انتخابات نه طرفداران نفرات دوم تا نهم ، بلکه افراد دیگری بودند که به چند دسته تقسیم می شوند :

الف ) دسته اول بازندگان این انتخابات کسانی بودند که تنها بصرف اعتبار پول و یا حسن شهرت پدر و ... در انتخابات شرکت کردند بی آنکه واجد حداقل شرایط یک نماینده خوب باشند

ب) دسته دوم بازندگان انتخابات کسانی بودند که مدعی روشنفکری و راهنمائی و خط دهی به مردم بودند و در این انتخابات متوجه شدند که نزد مردم اعتباری ندارند.

ج) دسته سوم اما ؛‌ کسانی بودند که تحریم را برگزیدند

که حال به بررسی اجمالی این سه دسته می پردازیم :

الف : افرادی مثل کلانتری ، خلیلی ، باقرزاده ؛ حق بیگی ، رنجبریان و... که بدون کوچکترین سبقه و پشتوانه و جایگاه مردمی و سیاسی و حتی بدون شناخت نسبی از منطقه تنها و تنها بصرف کمی پول و یا حسن اعتبار آباء و اجدادی خود ، در انتخابات حضور یافتند بازندگان کوچکی بودند که حتی در دایره انتخاب مردم هم قرار نگرفتند تا سیلی محکمی از مردم بخورند " بدین معنی که ما مردم را ... حساب نکنید ما بیداریم و خوب میدانیم چه کسانی با چه هدفی شرکت کرده اند " نمونه بارز این دسته آقای رضا فیضی است  که با " مبلغ 5میلیون تومان " و به اسم کمک به یک مسجد ، سعی نمود در اتحاد مردم سرافراز گنجینه کتاب تفرقه بیاندازد که با هوش و آگاهی مردم متدین و مومن گنجینه کتاب تو دهنی محکمی خورد ؛ تا بداند که با پول نمی توان مردم را خرید ؟!! چرا که ما انسانیم ، نه خدای ناکرده چیز دیگری که شما به خاطر پول و اعتبار شهرداری تهران ما را بخری و بفروشی ؟!!!!!!!!!!!!!!

ب) افرادی مثل رحیم بلال زاده ؛ سید علی موسوی ؛ علی صادقی دهلان ؛ این افراد مدعی هستند که روشنفکر هستند وخودشان را راهبر و راهنمای مردم میدانند ولی با بررسی رفتار تک تک این افراد می شود براحتی به ماهیت ضد مردمی آنها پی برد .

رحیم بلال زاده : مدعی پرچمداری اصلاحات در هشترود ، فردی محافظه کار، که در همان اصلاحاتی بودنش هم محافظه کاری می نمود. رحیم بلال زاده با علم به اینکه لطف اله پور صلاحیتش از دوره گذشته زیر سوال است وامکان گرفتن صلاحیت برای وی زیر صفر است ، عامدا و تنها به صرف کمک به انشقاق و تفرقه در اردوگاه مردم متحد تا آخرین لحظه  مدعی حمایت از لطف اله پور شد و بعد از  رد صلاحیت وی بازهم درست انتخاب نکرد و در خانه بست نشست و تحریم نمود ؛ نکته جالب اینجا بود که خاتمی طراح بحث تحریم و رای ندادن خود به پای صندوق رای آمد و رای داد ، ولی برخی از این افراد مثلا روشنفکر اصلاح طلب آنقدر کاسه داغ تر ازآش بودند که حتی بر خلاف حرکت صحیح بنیانگذارو پیشگام اصلاحات(خاتمی )عمل نمودند. بلال زاده نشان داد که مردم را تنها زمانی می خواهد که بتواند با تکیه بر شانه های این مردم زجر کشیده خود را به بالاترین ها برساند و درمابقی زمانها به دموکراسی و احترام به خواست عمومی مردم اعتقادی ندارد و کبر و خود بزرگ بینی اش مانع مردم داری وی می شود.

سید علی موسوی حسینی : شهردارهشترود که انتظار میرفت با انتخاب سید حمزه امینی بعنوان یارو یاورش در شورا و یکی ازعوامل انتخاب موسوی به سمت شهرداری ؛‌ حداقل در راستای خواست مردم که می خواستند اسماعیلی نباشد ،‌ گام بردارد ، ولی وی با انتخاب غفار اسماعیلی بعنوان کاندیدای خود نشان داد که چه کلاه گشادی سر شورا گذاشته اند!!!! وی در یک نمایش ساختگی و با کارگردانی قفرخان  توانست سر شورایی که 4 نفر مخالف قفرخان در آن بود کلاه بگذارد و با انتخاب شدنش بعنوان شهردار و ایجاد تفرقه میان اعضای شورا ، شورا را منفعل نماید و عملا همه کاره شهرداری و شورا شود و ثابت نمود که بهانه ضدیت با قفرخان برای کنار گذاشتن وی یک شایعه بیش نبوده است و همان طور که قبلا هم نوشتیم وی به خاطر مسائل کاملا شخصی ازبیمارستان گنار گذاشته شده بود و قفرخان با یک سناریوی بسیار هوشمندانه وی را به شورای شهر قالب کرد تا عنان شورا را از طریق موسوی و حسین اکبری در دست بگیرد . موسوی آنقدر در ضدیت با مردم به پیش رفت که روز جمعه خیابانها را نمک پاشی نکرد تا مردم خوشحال در روی یخها سرگردان بمانند .

علی صادقی دهلان : عضو سابق دفتر تحکیم وحدت و کاندیدای اصلاح طلبان در هشترود در مجلس ششم و فرماندار یکی از شهرهای زنجان در دوره اصلاحات ، وی با انتخاب قفرخان به چند موضوع غیر مستقیم اعتراف نمود

اول : اصلاح طلبی وی تنها یک پوشش بود برای رسیدن به مقام و قدرت

دوم : وی نشان دادکه ادعای قبلی گل اقا مبنی بر حضور رای شکنانه وی در مجلس ششم صحیح بوده است و وی هرگز ضد قفرخان نبوده است و تمامی آن صحبتهائی که بر علیه قفرخان می نمود و وی را خائن و .... می نامید بازی سیاسی بیش نبوده است وگرنه مگر می شود یک خائن به مردم 4ساله اصلاح شود ؟؟؟!!!!!!!!!!

در ضمن لازم به یاداوری است که هویت سیاسی آقای صادقی از طریق انتقادات شدیدی بود که از قفرخان و هاشمی رفسنجانی در دوران اصلاحات و در مساجد هشترود می کرد ، حال چه شده است که ایشان طرفدار قفرخان شدند؟؟

علی صادقی اگر مدعی اصلاح طلبی بود باید یک فرد اصلاح طلب را برمی گزید و اگر خیلی دو اتیشه بود باید به راه رحیم بلال زاده(هم فکر خود) می رفت ،‌ ولی وی با انتخاب قفرخان نشان داد که ادعای مردمی بودن وی هم مانند بلال زاده تنها به سوء استفاده از مردم برای طی پلکان و نردبان قدرت بوده و مردم برای آنها تنها به معنی وسیله ای برای قدرت یافتن است و بس.

ج)دسته تحریم کنندگان: این دسته ایندوره نیز خودشان به خودشان رحم نکردند و با تحریم چند چیز را باهم از دست دادند

اول : به سادگی آب خوردن حق انتخاب ، یکی از ساده ترین و اولیه ترین اصول دموکراسی و مردمسالاری برای هر شهروند را از دست دادند و با عدم مشارکت در تعیین سرنوشت منطقه خود بازندگان بزرگ لقب گرفتند .

دوم : این افراد مثلا می خواستند با تحریم به دشمنان مردم و نظام چراغ سبز بدهند که ما مخالف نظام هستیم ولی با شرکت 90 درصدی مردم منطقه در انتخابات عملا این نقشه و فکر شوم نیز هدر رفت تا حس باخت در آنها بسیار بیشترزننده شود

به هرحال این انتخابات نیزگذشت وآنچه به یاد خواهد ماند حماسه حضور پرشکوه و اتحاد و اتفاق مردم بود برای ایجاد اصلاح و تغییر در ساختار مدیریتی منطقه محروم هشترود ، اما باید با بررسی علل موفقیت مردم ، و شناخت بازندگان این انتخابات درسها و تجارب ارزشمندی برای آینده بدست آوریم . تجاربی که بی شک در آزمونهای آتی برای نشان دادن قدرت اتحاد و وفاق مردم رهگشا و راهبر ما خواهد بود .

در پایان با ابراز تاسف از رفتار و عملکرد بازندگان فوق در مقابل مردم ، امیدواریم که مردم این انتخاب را پایان راه تلقی نکنند و همچنان بر اتحاد خود افزوده و آنرا مستحکم تر نمایند ؛ مباد روزی کسی یا کسانی بخواهند در این اتحاد و اتفاق ما خلل وارد آورند و خیزش آگاهانه ما مردم به سوی تغییر و اصلاح را به نفع خود مصادره نمایند.



نظرات شما عزیزان:

غفار باقرزاده هشترودی
ساعت20:31---18 اسفند 1390
سلام.

در مورد آقای مهندس فیضی باید بگویم؛ ایشان به آن بدی که برخی توصیفش می کنند، نیست.

اولا، او جزء همان کاندیداهایی بود که به قول آقای شیری از منطقه قوری چای قیام کرده بودند!

ثانیا ایشان علی رغم جوانی، از تحصیلات و تجربه کاری خوبی برخوردار بود. حداقل ایشان مهندس واقعی حاضر در صحنه انتخابات بود.

ثالثا من هم تا قبل از روزهای پایانی تبلیغات کاندیداها، تصورم این بود که ایشان از طرف شهرداری تهران حمایت مالی می شود ولی وقتی در روزهای آخر، در ستاد وی حاضر شدم و از نزدیک اعمال و رفتاراو و اعضای ستادش را به نظاره نشستم، چیزی که دلالت بر این موضوع کند را ندیدم. بر همین اساس ایشان را مبرا از این اتهام می دانم. با این حال از گفته های ایشان متوجه شدم که حدود 130 میلیون تومان هزینه کرده اند که علاوه بر آن، مبلغ 5 میلیون تومان هم بنابر توصیه آقای محرم علی اکبرپور (مجری برنامه های تبلیغاتی اش)به حسینیه منتسب به علی اکبرپورها (واقع در گنجینه کتاب) اهدا کرده که البته آقای محرم علی اکبرپور بعد از روز رأی گیری مدعی بود که مبلغ فوق را به عنوان حق الزحمه دریافت کرده و شخصا به حسینیه مزبور اهدا کرده است. در هر صورت شاید آنچه از کل هزینه کرد آقای مهندس فیضی یا آقای علی اکبرپور جزء باقیات الصالحات به حساب آید همین باشد. ان شاءالله.

علت شکست مهندس فیضی افرادی بودند که به ستاد وی رخنه کردند و ضمن این که او را به هر عنوانی خودشان او را چاپیدند یا او را تشویق کردند تا در انتخابات پولهای زیادی هزینه کند و این جوان ساده دل و بی خبر از اوضاع سیاسی هشترود، در کمال بی تجربگی با اعتماد نا به جا به حرف عده ای به اصطلاح دلال انتخاباتی از خدا بی خبر، در چنین باتلاقی گرفتار آمد و زمانی به خود آمد که دیگر دیر شده بود!

دلایل اصلی شکست مهندس فیضی را باید در برخی از افراد فرصت ظلب و نفوذی حاضر در ستاد مهندس فیضی و البته برخی از بستگان نزدیک وی که کم ترین اطلاعی درباره انتخابات و به ویژه، شرایط حاکم بر انتخابات هشترود و چاراویماق داشتند، جستجو کرد!
پاسخ:سلام اولا اقای فیضی از طرف شهردار تهران برای انتخابات ریاست جمهوری اماده شده اند و اینده نیز انرا ثابت خواهد کرد دوم اینکه اقای فیضی 5میلیون تومان را به مسجد باقی الصالحات نداده و باقی رایتات داده است چون در انبرهه بود و در ضمن اقای فیضی اگر دنبال باقی الصالحات بودند انقدر خانواده فقیر است که می توانست بدون اینکه کسی بفهمد باقی الصالحات کسب کند سوما علت شکست اقای فیضی دقیقا مثل دوستان دیگر این بود که فکر میکردند چون مرکز نشین هستند از مردم منطقه بیشتر می فهمند که اینهم ثابت شد که مردم بیشتر از امثالهم می فهمند چهارما دلایل شکست اقای فیضی را در خودش بجوئید فردی که هیچ شناختی از فرهنگ و فکر منطقه و حتی خود منطقه ندارد فردی که حتی برای ثبت نام هم به منطقه نیامد فردی که فکر میکرد با گفتن اینکه پول دارد همه مشکلاتش حل می شود اینها دقیقا بدلیل عدم شناخت زا روحیه مردم منطقه فکر میکردند که عبدی دوره گذشته مردم را با پول خریده و به مثل ان شعر معروف کدو را ندیدند و متوجه نشدند که عبدی یکسال و نیم بود تبلیغات می کرد ولی اینها یک ماهه می خواستند راه عبدی را بروند برای همین شکست خوردند پنجم اقای عبدی در حضور بچه های چاراویمقا قول داده بودند که اگر دیدم کسی می تواند قفرخان را شکست بدهد من به نفع وی کنار میروم و به این قولش عمل نکرد به هرحال نه اقای فیضی و نه هیچ کس دیگری با این فکر که من تهران می نشینم و می توانم بروم با پول و ... مردم را بفریبم و بخرم و فلان کار را کنم نمی تواند مردم را بفریبد مردم به کسی اعتماد می کنند که لا اقل روحیه و فرهنگ انها را بشناسد


s.k
ساعت10:33---18 اسفند 1390
من دیشب از زبان کسی که پدرش 5 میلیون بابت کمک به مسجد گنجینه کتاب از آقای فیضی دریافت کرده بود کل اتفاق را شنیدم باورم نمی شد آخه یعنی چی طرف وعده داده بوده که تمام مردم گنجینه کتاب را راضی می کند تا به ایشان رای دهد، بسیار متاسفم .
و امروز که دیدم در سایتتون هم مبلغ را درست زده و هم عین اون اتفاقی که دوستم تعریف می کرد تحسین می کنم گل آقا را که این همه اطلاعات دقیق را در اختیار مردم می ذاره و در رابطه با پیروزی اقای شیری هم می تونم بگم که با مطالب درستش مردم را بسیار آگاه کرد و مردم بیدار شدند.
اسماعیلی ننگت باد.


amir
ساعت13:33---17 اسفند 1390
از اقای شیری بخواهید در 3 ماه برای ایجاد اتحاد و همدلی میان مردم تلاش کند چه مخالف چه موافق همه را دور هم جمع کند تا دیگر به سر قفر خوان حضور در اینم منطقه نزند
پاسخ:انشالله


غفار باقرزاده هشترودی
ساعت0:40---17 اسفند 1390
بنده بدون هیچ گونه ترس و واهمه از کسی یا چیزی، صادقانه سخن گفتم حال چه توفیری دارد که تو یا امثال تو باور کنند یا نکنند!!! تو مصداق بارز این جمله ای که؛ "کافر همه را به کیش خود پندارد" پس حال که چنین است؛ ‏"‏ عیسی به دین خود، موسی به دین خود " تو با همان تحلیل های الکی و آبکی خود دلخوش باش تا ببینیم با شیوه تخریب، تحقیر، توهین، تفرقه افکنی و ... کجای دنیا را خواهی گرفت؟! ای مردم شریف و آگاه هشترود و چاراویماق! مراقب توطئه فتنه گران از خدا بی خبر باشید! مراقب نیات پلید امثال گل آقا باشید! شواهد امر گویای این مطلب است که سایت گل آفا، به عوامل سرسپرده ی استکبار جهانی و گروهک های ضد نظام اسلامی وابسته است که با چهره ای منافقانه و مزورانه، در صدد ایجاد تفرقه و دشمنی میان مردم شهیدپرور و انقلابی هشترود و چاراویماق می باشد! مرگ بر منافقین بدسیرت! مرگ بر خائنین به ملت، مرگ بر وطن فروشان! مرگ بر دشمنان اسلام و قرآن! سایت گل آقا با دستاویز قرار دادن احتلافات قومی و قبیله ای و به بهانه دفاع از حقوق مردم محروم منطقه هشترود و چاراویماق، عرصه انتحابات را به جولانگاهی برای رسیدن به منافع و مطامع پلید خود و اربابان از خدا بی خبرش تبدیل کرده است! گل آفا! مردم هشترود و چاراویماق را ساده و ساده لوح فرض کرده است و از سیاست " تفرقه بینداز و حکومت کن" نهایت بهره را می برد! ؛


پاسخ:شاغلام بدو بدو بیا ببین باقرزاده بچه شهر ری ما را استکبار معرفی کرده ما را تفرقه انداز معرفی کرده شاغلام : حضرت اجل گل اقا شانس اوردیم نگفته گل اقا برای شکستن رای امده بود البته تعجبی هم ندارد خوب ما به لطف غفار باقرزاده هشترودی که در سایتش خودش را بچه ری شهر میداند به استکبار جهانی هم معروف شدیم


خطاب به غفار باقر زاده  
ساعت22:06---16 اسفند 1390
اولا شما کارو زندگی نداری بعد انتخابات چسبیدید به مانیتور قبل انتخابات کجا بودید چرا نظر نمیدادید حالا تورو خدا این صفحه نظرات را به نوشته هات خسته کنننده نکنید معلومه از گفته هاتون که برا شکستن رای امده بودید حتی خود شما هم به خودتون اعتماد کامل ندارید که لا اقل به خودتون رای بدین لطفا کم از ایات برای توجیه خود استفاده کنید چون خیلی تابلو شده ایدو همین طور اقای رنجبریان اگر واقعا کاندیدا بودید مثل اقای امینی به تبلیغ خود میپرداختید نمیدانم منظورتون از این همه حرف وحدیث چیست الان نماینده اقای شیری است ان هم با همت واتحاد مردم تونستند این رای را بیاورند برای اقای شیری هم ارزوی پیروزی داریم در ضمن ما از نماینده پیشین تشکر نمکنیم (مثل شما) ولی ایشان باید ظلمی که در حق منطقه کرده اند پاسخگو باشند که باعث عقب ماندگی ومحرومیت منطقه خود ..................... هست نه کس دیگر چرا باید در کل استان همیشه خدا ما محروم وکم توقع باشیم تا امثال شما با چرب زبانی وبا سو استفاده از مقدسات مردم را فریب دهید توجیه شدید بس است

زهرا .ح
ساعت21:31---16 اسفند 1390
سلام .بلاخره انتخابات تمام شد وهمه خوب يا بد سرجاي خودشان نشستند.امادردانشكاه ازاد كه چند نفرازسينه چاكان قفربودند هم شكست را پذيرفته اند.ولي دراين ميان يك ......................... .............................)ول كن ماجرا نيست وپاچه يكي ارهمكاران صميمي اش را گرفته بود:وتهديد كرده كه از اوانتقام خواهد گرفت .....براش دعا كنيد اخه اين ........................ر شده

م.آ
ساعت18:49---16 اسفند 1390
سلام گل آقاي عزيز از آقاي شيري درخواست داريم كه مثل آقاي اسماعيلي نباشد كه بازنشسته ها را مثل آقاي بصيري راكه آبدارچي بانك مهر انتخاب كرده.اميدواريم كه آقاي شيري به جوانان بيشتر بها داده تا مشكل برخي از جوانان حل شود بازنشسته ها از دو جا حقوق مي گيرند و جوانان شهرستان بيكار ، تا كي بايدبه جوانان بها ندهيم (به اميد آينده اي بهتر براي هشترود )

غفار باقرزاده هشترودی
ساعت17:20---16 اسفند 1390
سلام. کمی حوصله کن برادر که؛ شب دراز است و قلندر بیدار شاید فکر می کنید که بنده به طرفداری از آقای اسماعیلی در صحنه بودم؟!!! باید بگویم که کاملا در اشتباه به سر می برید. بنده در طول عمرم فقط برای اولین بار در روز رأی گیری و در قرنتینه فرمانداری با ایشان هم کلام شدم و اتفاقا ایشان از ارسال اس ام اس معروف " غفار رفت فیضی ماند" از بنده که نامم غفار بود و اساسا این اس ام اس هم به دلیل اعلام کناره گیری بنده به نفع آقای فیضی و ،،، ارسال شده بود، بسیار ناراحت بودند و چندبار تبعات بد ارسال این اس ام اس و ریزش آرای خود را بواسطه ارسال آن، یادآور شدند و از ما گلایه داشتند. علی رغم احترامی که برای تک تک کاندیداهای محترم قائل بوده و هستم باید بگویم که اولا بنده با آقای شیری دقیقا از یک جناح سیاسی بوده و هستیم، ثانیا من بنابه دلایل و مصالحی که مجال آن نیست، ستاد نزدم و چندان تبلیغاتی هم نداشتم (صرفا در حد ارسال انبوه یک مورد اس ام اس و توزیع حدود 700 عدد کارت ویزیت. ثالثا بنده به خودم هم رأی ندادم و از دیگران هم خواستم برای این که آرا نشکند به من رأی ندهند که البته با این حال 8 نفر که لطف زیادی به بنده داشتند، به بنده حقیر رأی دادند که از ایشان و سایرین که به بنده رأی ندادند کمال تشکر و امتنان را دارم. اما در مورد این که چرا علی رغم اعلام انصراف، نامم در لیست کاندیداها ماند؟ باید عرض کنم که این عمل صرفا برای جذب أن دسته از آرای احتمالی صورت گرفت که صرفا به نام "غفار" ثبت می شد و این یعنی سوپاپ اطمینان برای پیروزی آقایان فیضی یا شیری و در واقع شکستن بخشی ازآرای آفای غفار اسماعیلی! که این ترفند همانگونه که انتظار می رفت چندان جواب نداد! و حتی آقایان رنجبریان و برخی دوستان، سعی کردند مرا از این کار منع کنند تا شاید با آبرو و اعتبار خود بازی نکنم! ولی از أنجا که بنده اساسا آبرو را در میزان آرا نمی دانم و ترس و واهمه ای از نتیجه و میزان أرا نداشته و ندارم، صرفا در حد یک نام (غفار) در صحنه ماندم، از مطالبی که عرض شد استاد رنجبریان، مهندس فیضی، حاج أقا حیدرانلو و برخی دیگر که شاید راضی نباشند نامشان در اینجا بیاید، به نحوی باخبر بوده و هستند. این نه به خاطر أقای شیری یا کس دیگر که بلکه به خاطر تضمین موفقیت و پیروزی مردم هشترود و کسب رضایت خدا انجام گرفت و لا غیر!إن الذین قالوا ربنا الله، ثم استقاموا، فلاخوف علیهم و لا هم یحزنون. باز تکرار می کنم: شب دراز است و قلندر بیدار!
پاسخ:سلام خوشبختیم که خودتان مطالب ما را تائید نمودید که برای رای شکنی امده اید اینکه برای رای شکنی به نفع شیری یا فیضی امده بودید توجیه است و متاسفم که توجیه را برگزیدید اینکه نام شما غفار بوده و می توانستید رای بشکنید توجیهی بیش نیست چون دوره قبل هم دیدیم که رسول شیری هم عملا به دلیل اینکه فردی گمنام و ناشناخته برای مردم بود ره به جائی نبرد و ایکاش با این توجیه به مردم جواب نمیدادید


هشتریلی
ساعت8:41---16 اسفند 1390
با سلام شیری سفرهای روستایی را از حالا شروع کرده دیروز هم رفته بود اوشندل بهشون گفته چی مشکل دارین بگین بنویسیم تا حلش کنیک یکی پاشوده گفته بابا چقدر کم حافظه ای یک هفته پیش که اینجا بودی مشکلاتمان را گفتیم با با تو چقدر خنگی و همه زدند زیر خنده حتی خود شیری پاسخ:سلام همینکه بعد از انتخابات بلافاصله شروع کرده به سر زدن به روستاها و بررسی مشکلات خودش یعنی یک گام به جلو برای مردمی که بهش اعتماد کرده اند و اقای شیری نشان داده است که به اعتماد مردم دارد درست پاسخ میدهد

غفار باقرزاده هشترودي
ساعت8:37---16 اسفند 1390
تو با كلام تلخ و تفرقه افكن خود چگونه به دنبال اتحادي!



هنوز خيلي مانده كه نقش ما را در انتخابات بفهمي!

تو به نام اتحاد ريشه ي اتحاد را مي زني!


پاسخ:سلام اقای باقرزاده نقش شما در انتخابات اشکار بود نیازی به توجیه نیست


مهدی
ساعت23:55---15 اسفند 1390
پس حدف نکردی بردی پایین.باشه حذف نکن.بنده برای همیشه این وبلاگ را بایکوت می کنم و تورا به خدا واگذار می کنم که نه به خاطر غفار بودنش بلکه به خاطر منتقم بودنش به خاک مذلت و خواری بنشاند. انشاالله. منتظر انتقام الهی باش ای خدا نشناس
پاسخ:سلام تهدید نکن یاد بگیر که با احترام حرف بزنی اتندیشه 16 ساله را از فکرت برون کن احترام احترام می اورد به انتقام فکر نکن لذتی که در عفو است در انتقام نیست بعدش هم قبلا هم گفتم قفرخان 18ماه ما را تهدید کرده است فکر می کنی ما اگر ازتهدید می ترسیدیم می توانستیم ادامه دهیم تهدید نکن نظرت را بده تا مردم جواب دهند و اگر اکثریت مردم نه شما با جند اسم نظر دهی بله اگر دیدیم اکثریت مردم تکلیف کردند ما تابع دستور مردم هستیم


قفر چی
ساعت23:49---15 اسفند 1390
اگر بار گران بودیم که رفتیم

اگر نا مهربان بودیم که رفتیم اگر بی خاصیت بودیم که رفتیم

اگر به درد نخور بودیم که رفتیم

اگر..................... و چند اگر دیگر

گل اقا و ملت ما غلط کریم ما ببخشید و رهایمان کنید برویم

اگر لازم است100000000000000 بنویسیم غلط کردیم و تحویل شماو ملت دهیم

پاسخ:سلام شما به اعتقادتان رای داده اید و حتما به نظر شما درست بوده که رای داده اید بنا براین نیازی به عذرخواهی نیست شما برندگان واقعی انتخابات هستید


بي طرف
ساعت22:27---15 اسفند 1390
شما كه اين قدر دم از اعتقاد و مردم مي زنيد . باور م نميشه تو سايت لينك http://www.eshop.kafkon.com/?u=filmp/as.phpگذاشتين كه تبليغ فرهنگ بيگانه و مدپرستي را گذاشتين .من يه ايراني هستم و دنبال سايت هاي مختلف ميرم و سر مي زنم و اصلاً وب گردي ديگه شغل من هس . الحق و الانصاف آدم هاي دو رو هم تو اين دو دور و زمونه زياد پيدا ميشه تا حال چرا كسي با شما برخورد قانوني نمي كنه نمي دونم چرا ؟

ولي به نظر من ايراني اين لينك يعني خود سپردگي و تبليغ بيگانه و مد بيگانه آخر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به چه قيمتي ؟

متاسفم آقاي گل آقا با اين گل كاشتنت !!!!!پاسخ:سلام دوست عزیز تبلیغات سایت دست ما نیست و این سرویس دهنده است که تبلیغات را بر عهده دارد و ما نمی توانیم انرا حذف کنیم و اصلا هم به ما ربطی ندارد
پاسخ:و تازه اینهم یک فروشگاه اینترنتی است که مجوز دارد و تبلیغ می کند و از طریق سات لوکس تبلیغ می کند مثلا الان احساس غرور می کنی که کشف تازه ای کرده ای


بلال زاده
ساعت22:19---15 اسفند 1390
کارنامه .......................... -سیاسی -و شخصیتی این فرد برای همگان روشن است اصلا برای وی در این سایت وقت نگذارید /وی از اسماعیلی حمایت کرد بخاطر مدیریت خانمش از وی حمایت کرد

اورتاسو
ساعت22:06---15 اسفند 1390
شیری تو فرمانداری از حاج قافار تمنا کرده تو این چهار سال کاری بکارش نداشته باشه مرده قافار باز هم از شیری قویتره
پاسخ:سلام اتفاقا اقای اسماعیلی در ان شب به شیری تبریک گفته است ولی از فردایش طومار جمع می کند که 15هزار رای تقلبی بوده است کاری که رهبر معظم قبل از انتخابات به کسانی که رای نمی اورند هشدار داده بود که به رای مردم احترام بگذارید و بوق رسانه های غربی را پر باد نکنید که تقلب شده و ...


هشترودی
ساعت20:37---15 اسفند 1390
مابه دنبال فیلتر کردن شما و محاکمه شما توسط دادگاه هشترود به دلیل اهانت به داوطلبان بومی وغیر بومی هستیم و یکی از قاضی های دادگاه به دنبال جرایم اینترنتی و سایبری به دنبال شما است

از این به بعد در هرجا تهران کرج هشترود ویا تبریز و . . . احتمال گرفتن شما زیاد است
پاسخ:سلام همان راه قفرخان را شما هم ادامه میدهید و فرقی نکرده است و تهدید ها هم فرقی نکرده است و قفرخان همانطوریکه می خوسات بدست برخی ها اتحاد مردم را بشکند حالا هم در تلاش است تا با دست این افراد صدای مردم را خفه کند


یکی از همکاران رنجبریان
ساعت19:37---15 اسفند 1390
شما اقای رنجبریان را نمی شناسید ایشان خیر و . . . و از نظر ثروت به جامانده از پدر بسیار زیاد ونیازی به مال اندوزی ندارد و شخصیتی با ارزش است و فرهنگی است که اعتبار زیادی دارد
پاسخ:سلام اقای رنجبریان قبل زا انتخابات با خود بنده صحبت کرده است از خودشان بپرسید بهتان می گویئد خودش بهم گفت که من می خواهم رای شکنی کنم و برای رای شکنی می ایم و بنده هم شدیدا توصیه کردم که اگر به فکر مردم هستید نیائید از خودشان بپرسید روز پنجشنبه حدود یکماهی قبل زا انتخابات بود و خودش هم هم با بنده و هم با شاغلام تلفنی صحبت نمود و گفتش که هدفش چیست ؟


15/12/90
ساعت18:45---15 اسفند 1390
کل اقا حیف به این قدرت نویسندگی تو که در دست توکلی وعلی ابادی است برایت متاسفم
پاسخ:سلام توکیل اولین کسی بود که ما بهش انتقاد کردیم و در زمان صلاحیت ها هم بهش انتقاد کردیم و علی ابادی هم قدیم مورد انتقاد ما قرار گرفته اند ما با احترام به این دو عزیز خود را کوچکتر از این دو نفر نمیدانیم که در دست انها اسیر باشیم


نظر در پروفایل گل اقا
ساعت17:24---15 اسفند 1390
حتما یکسری به پروفایل خودت بزن ونظری را که مردم برایتان گذشته است نگاهی کن

هشترودی تحلیگر
ساعت16:47---15 اسفند 1390
تحقیقی در مورد هزینه تبلیغاتی کاندیداهای هشترود به همراه اوردن فامیل هایشان از تهران وحومه وتبریز و. . . و اسپانسرهای مالی هریک چقدر است ، نمایید :

1- شیری نزدیک به یک میلیارد تومان در طی یکسال

2- اسماعیلی نزدیک یک ملیارد درطی یکسال گذشته

3- امینی نزدیک به 50 ملیون تومان

4- فیضی 200 ملیون تومان

5- اکبر پور نزدیک به 30 ملیون

7- حق بیکی نزدیک به 20 میلیون

8- رنجبریان هزینه رفت وبرگشت واس ام اس مجموعا 200 هزار تومان

9- باقرزاده هزینه رفت وبرگشت و کارت تیلیغاتی حدود 400 هزار تومان

10- خلیلی نبود ونیامد در تهران بود
پاسخ:سلام این مبالغ بلوف شده است و هیچ فردی برای یک انتخابات اینقدر هزینه نمی کند البته منکر هزینه هیا زیادتر از عرف هم نیستیم اما نه اینقدر


شهرون هشترودی
ساعت16:25---15 اسفند 1390
خدارا شکر دیکتاتور سکوت کرد


هشترود را خدا آزاد کرئ از دست فرعون زمان


رحیم بلا
ساعت16:22---15 اسفند 1390
سوال:

به نظر شما شیری چند بار به تهران رفته است؟

آیا مجلس را می شناسد؟؟

وای بر ما با این نماینده هامون.



من خودم از شیری سوال کردم طرح دوفوریتی چیست؟ نتوانست جواب بدهد.

قبول کنید شری هرچه قدر خوب باشد سیاستمدار نیست. به خدا نیست......
پاسخ:سلام منهم فکر کنم شما متاسفانه کذب می گوئید چون نه شیری حتی یک بچه هم امروز میداند طرح چیست و دو فوریت و یک فوریت و یا سه فوریت ان برای چیست ؟ حداقل چیزی بگوئید که مردم باور کنند


م.آ
ساعت16:15---15 اسفند 1390
هرجا بري دنبالتم يك پيشنهاد براي آقاي شيري ما دوست داريم كه در يك مسجد تمام ريش سفيدان و جوانان را جمع كنه و يك هئيت از بين اين افراد جمع كرده و هر يك ماه يك جلسه بگذارد و كارهايي را كه مي خواهد انجام دهد و يا انجام داده را بيان كند قبلاً گفته بودم كه با يك دست نمي شه كار كرد با اتحاد مردم هشترود و چاروايماق بايد كار انجام گيرد
پاسخ:سلام بسیار عالی و نیکو است و ما هم از ان طرح شما حمایت می کنیم


مردم
ساعت16:01---15 اسفند 1390
با سلام گل اقا اگر اقای شیری مثل غفار اسماعیلی افرادی همچون سلیمان علی ابادی -علی لطفی -فرزان اخلاقی -علی آقائی-عبدیلر -محمد حسین امامی -عقیل دهقانی -بصیریها- وغیره را برای خود باند درست کند مطمئن باش 2سال دیگر مردم هشترود اقای امینی را به صحنه خواهند کشید
پاسخ:سلام اگر انطور رفتار کند به دو سال هم نمی کشد که مردم در همین وبلاگ بر او انتقاد وارد می کنند


افسوس
ساعت16:00---15 اسفند 1390
سلام

گل اقا جان کمی دقت کنی بیشتر نظر دهندگان با این نوشته پایانی تو هم عقیده نیستند و همه به نوعی انتقاد خود را از این نوشته ها میکنند بهتر است توجیح نکنی مردم رو

از همه نظردهنگان هم عاجزانه خواهش میکنم که دیگر بحث قفر و غیره را تمام کنند حال آقای شیری نماینده است چه بد چه خوب پس بیایید دست دست هم داده تا بتوانیم او را در این راه یاری کنیم اگر 60درصد به آقای شیری رای دادند گذشت و الان آقای شیری نماینده 100درصد ملت است پس برای یاری کردن به نماینده انتخاب شده همگی بیاییند متحد بشیم درود بر متحدان راه سازندگی هشترود و چاراویماق
پاسخ:سلام شما با کجاب این مطلب محخالفید با اینکه برخی ها مردم را برای استفاده می خواهند و زمانی که مردم به انها دست یاری دراز می کنند از مردم رو برمی گردانند


غفار باقرزاده باقرزاده
ساعت15:52---15 اسفند 1390
سلام

برادرانه نصيحت مرا گوش كن و در خدمت دشمنان ميهن اسلامي نباش. تفرقه نينداز كه تفرقه افكن در خدمت دشمنان اسلام و قرآن است. لطفاً ضد امنيت مليو منافع ملي حركت نكن!
پاسخ:سلام جالب است اقای باقرزاده شما برای شکستن ارای مردم متحد امده بودید و حال مائی که یکسال است مردم را به اتحاد دعوت می کنیم را تفرقه افکن می خوانید ؟ عجب توجیهی ؟


شکم پرست
ساعت15:32---15 اسفند 1390
بیشتر از 50درصد شیریچیان از روی لجاجت و قدرت طلبی و نفع خواهی این گزینه رو انتخاب کردن وگرنه برای شیری همون 11هزار رای زیاد بود شیری دیروز به طرفداراش نهار میداد ایا 1نفر از سایر افراد هم مهمونش بودن شیری برای شکست اسماعیلی گزینه خوبی بود اما با اومدن شیری وضع بهتر نمیشه اولش همین دعوت فقط طرفداراش به نهار ادامش هم بذار سر کار بیاد نمایان میشه
پاسخ:سلام این نهار کجا بود ؟ مگر نهار خوردن هم بود ؟ بابا بعد مسجد ما فکر کردیم تمام شده ؟ ای بمیری شاغلام که هیچ وقت نتوانستی برای این شکم ما یک غذای مجانی پیدا کنی


مهدی
ساعت14:58---15 اسفند 1390
سلام.ممنون که بالاخره کلمه قفر رفت را حذف کردی.من فقط به حیثیت شهر می اندیشم که در جای جای کشور و دنیا نام زیبای شهرمان با نمایندگی این شخص زیر سوال نرود.در ضمن کلمه غفار از صفات حضرت احدیت می باشد که دوست ندارم به این شکل تلفظ شود.
پاسخ:سلام حذف نشده است به پائین تر انتقال یافته است و بازهم می گوئیم هیچ ربطی به اینها ندارد ایشان قفرخان هستند به معنای کسی که منطقه ما را مثل بیابان بی اب و علف نگه داشته است معنی قفرخان را در لغتنامه دهخدا بخوانید


محمود
ساعت14:55---15 اسفند 1390
آقاي شيري اين تنها يك نمونه از بيچارگي ما مردم روستاهاي چاراويماق مي باشد لطفا فراموش نكنيد

گرچه قفر و طرفدارنش مردم اين روستاها را يلي ترسانده و تهديد كردن ولي باز هم اكثريت ه شما راي دادن به اميد اينكه ديگه شاهد چنين صحنه اي نباشند
پاسخ:سلام به امیداینکه ما مردم متحد با نقد و پرسش و اقای شیری با توانائی و تلاش برای خدمت بهم کمک کنیم


علی رنجبریان
ساعت14:51---15 اسفند 1390
سلام بر مردم آگاه و بصير هشترود،چاراویماق و نظرکهریزی

حضور حماسي شما مردم شریف وغیرتمند در نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي حيرت جهانيان را برانگيخت و مهر تازه اي به مشروعيت مردمي نظام زد.

استكبار جهاني كه از مدتها پيش با كمك ضد انقلاب خارج نشين بر طبل تحريم انتخابات مي كوبيد با مشاهده انبوه انسانهاي انقلابي و با ايمان در پاي صندوقهاي راي سر تسليم فرود آورد و از مواضع خود عقب نشيني كرد و مجبور به اعتراف به شكست نيز شد .

لبيك به دعوت رهبري معظم انقلاب اسلامي در هجوم به صندوقها براي زدن سيلي سخت به دشمن در سراسر كشور يك نشاط و شور سياسي پديد آورد. راي 85درصدي مردم در هشترود ،چاراویماق و نطر کهریزی دوستان انقلاب را در سطح جهان خوشحال و دشمنان انقلاب را نا اميد ساخت .

در این انتخابات پیروزی واقعی مردم هستند

من افتخار می کنم که به عنوان یک خادم وظیفه شناس به پیروی از ولایت درعرصه سیاست، داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره نهم در حوزه هشترود ، چاراویماق و نظرکهریزی شدم وبا افزایش تعداد داوطلبان در این حوزه تنور انتخابات را گرم کردم و یکی از دوست های صمیمی و هم حزبی اینجانب اقای شیری در این انتخابات پیروز شدند ومن از این بابت بسیار خوشحال هستم .

افتخارم این است پیرو ولایتم در هر شرایطی فرهنگی خادم ملتم



و فرزندی ازهشترود بودم و هستم با وجود اینکه درشهرری زندگی می کنم


پاسخ:سلام متشکریم که مطلب ما را تائید نمودید بله مردم برنده نهائی این انتخابات بودند


سلام
ساعت14:48---15 اسفند 1390
ديگر اينكه آقاي شيري باند شا بايد مردم باشند مردم مطه همانهائي كه به شما راي دادند و اگر خداي نكرده بخواهيد بر طبق فرهنگ قفري و باندبازي اون طوي حركت كنيد هيچ فرقي با قفرخان نخواهيد داشت و البته مردم را جوابتان را خواهند داد چنانچه جواب قفرخان را دادن
پاسخ:سلام ما مردم همه عملکرد ایشان را رصد می کنیم و امیدواریم روزی نرسد که منتخب مردم با مردم رو در رو قرار گیرد


سلام
ساعت14:46---15 اسفند 1390
لطفا اين پيام من را به شيري هم برسانيد ك اشتباه در اول شاهي را نكند بلكه در اسرع وقت مسولين منطقه را با خودش همراه كند و انهائي كه مردن انتظار دارند را سريع عوض كند كه اگر ردم دلسرد شوند و تغييري نبينند دور بعدي دوباره قفرخان داريم. مردم منطه تغييرات سري را در تعويض مسولين نالايق ميخاهند و تغييرات اساسي را در بازسازي منطقه در ميان مدت و دراز مدت / پس اجازه ندهيدمسولين گماشته شده توسط قفر در سمتهاي خد بمانند و مردم را تهديد و دلسرد كنند
پاسخ:سلام تغییر اجتناب نا پذیر است اما امیدواریم که مدیران لایقی اگر هستند که مورد تائید مردم هستند حفظ شوند و مدیران نا لایق هم حتما عوض شوند و شایسته سالاری و بومی گرائی اولویت کارها باشد


مهدی
ساعت14:07---15 اسفند 1390
آقا سید به جدت قسم تاوان خواهی دید.مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو/یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو. دیدی که اسماعیلی تاوان داد نوبت تو هم خواهد رسید.
پاسخ:سلام ما سید نیستیم و در ضمن ما به همین محبت مردم راضی هستیم و لطف مردم بهترین جایزه برای ماست


فرهنگی
ساعت14:02---15 اسفند 1390
سلام گل آقا گل کاشتی بااین روشنگری متاسفم ازبعضی طرفداران فقر ................ که چگونه چشم برحقایق می بندند ا م کارمند آموزش وپرورش چاراویماق پارسال به بهانه بیماری شش ماه غیبت نمود درایام غیبت اضافه کاری هم دریافت می نمود ر ح خدمتگذار تلفنجی اداره درتابستان 89 یک روز هم در اداره حاضر نبود دراین ایام اضافه کاردریافت می نمود مانده ام آرمند درآخرت جواب خدارا جه خواهد داد این افراد غیر ازیک رای که به قفر داده بودند چه کارکرده بودند درعوض آقای ک ح 10 دقیقه تاخیر درورود داشتند که منجربه لغو ابلاغ گردید (آرمند ازحالا برای خدا جواب حاضر کن مطمعنم جوابی نداری )

ناشناس
ساعت13:52---15 اسفند 1390
...............................................................................................ها همه نوچه هاي قفرخان به دست بوسي شيري قهرمان رفتند

چاپلوسي هم حدي دارد
پاسخ:سلام تنها می توانم گفت متاسفم ولطفا اسم نیاورید


خورشید
ساعت13:47---15 اسفند 1390
آقای باقرزاده 8 رای آوردی و ...... می کنی واقعا جای ...........داره
پاسخ:سلام به هرحال 8 رای هم اورده است ولی اینکه مدعی برخی حرفها شده اند ما متاسفیم ولی با نظر اخیرشان مبنی بر پیروزی مردم موافقیم


هشترود ازاد
ساعت13:45---15 اسفند 1390
ما که رایمان را دادیم به اقای شیری وتکلیفمان ادا شد واقای شیری نماینده شدند و رفتند زیر دین 100000 نفر این مطلب را اسماعیلی نفهمید که رفته زیر دین هزاان نفر وعاقبتش شد عاقبت یزید امیدوارم اقای شیری با قدرت تمام هشترود را اباد کنند وما را روسفید کنند انشاالله
پاسخ:سلام افرین بر شما اکنون اقای شیری زیر دین ما مردم هستند مردمی که با قدرتو با 51000رای نشان دادند که امده مشارکت و رد تعیین سرنوشت خود هستند و حال وظیفه اقای شیری خدمت به این 51000نفر کل رای دهندگان و انهائی که ریا نداده اند یعنی کل مردم هشترود و چاراویماق و نظر کهریزی هست


قافارچی
ساعت13:44---15 اسفند 1390
خود ع ع ............ شیری به من میگفت که گونی گونی پول در روستاها پخش میکردیم
پاسخ:سلام یعنی طرف اینقدر هالو بود که اومد به تو قفرچی گفت اینکار را می کنیم شما برو گزارش بده یا بنویس ؟ خنده دار نیست


پسری از هشترودی
ساعت13:36---15 اسفند 1390
اگر اقای غفار اسماعیلی طمع نمی کرد و اشتباه بزرگی در تاریخ انجام داد که وارد این انتخابات نمی شد
نتیجه انتخابات چیزی دیگری می شدو احتمالا به مرحله دوم می رسید
در پی نظرسنجی از 1000 نفر از مردم توسط چند نفر انجام شد بیشتر مردم فقط به خاطر لج ولجبازی و خارج کردن اقای اسماعیلی به اقای شیری رای دادند


چاراویماقدا
ساعت13:30---15 اسفند 1390
درود و عرض خسته نباشید خدمت تمامی اعضای گل آقا
از تمام زحمتهایی که می کشید جهت آگاه سازی بی طرفانه و افزایش شعور سیاسی منطقه بخصوص در دوران انتخابات کمال تشکر و قدردانی را دارم
همین که هستید و می نویسید و افرادی هستند که حرفهای شما ها را نقد یا حتی اعتراض می کنند چای بسی امیدواری هست


منصف
ساعت11:50---15 اسفند 1390
سلام به مردم

نویسنده ای که اسمتو گل آقا گذاشتی واقعا برات متاسفم

هیچ میدونی همه ی این مدتی که این وبلگو به راه انداختی از تهمت و اهانت به دیگران چقدر سخنرانی کردی

وحالا به راحتی آب خوردن به اونایی که رای نیاوردن اهانت میکنی اگه اونا رای نیاوردن دلیلی نداره که بگی سیلیه سختی از مردم خوردن شاید شرایط این دوره اینو ایجاب میکرد به هر حال اونا شاید جایگاهشون در نظر مردم بیشتر و بالاتر از شیری (به جز قفرخان)باشه

خاک بر سرت با این تحلیلت

واقعا برات متاسفم
پاسخ:سلام مردم به کسانی که امده بودند تا با رای شکنی بازهم به انتخاب قفرخان کمک کنند سیلی سختی زدند اینرا با افتخار می گوئیم که ما مردم بیدار شده ایم و دیگر اسیر ترفندها و توطئه های قفرخانی برای شکستن رای نمی شویم و برای همیشه این بازیها تمام شد


غفار باقرزاده هشترودي
ساعت11:37---15 اسفند 1390
سلام.

نصيحتي به آقاي شيري كردم كه اگر آويزه ي گوش خود نكند دوره ي بعد، صد در صد رأي نخواهد آورد.

شما هم به نصيحت برادرانه ي ما گوش كنيد و دست از تخريب و تفرقه برداريد.

تا كي با اين شيوه مي خواهيد جلو برويد. برنده ي واقعي اين انتخابات مردم بودند نه آقاي شيري يا هركس ديگر!

طبيعتاً، قرار نبود تمامي كانديداها نماينده شوند و وجود آنها صرفاً براي گرمي تنور انتخابات لازم بود.

آفرين بر مردم هميشه در صحنه ي هشترود و چاراويماق و مرگ بر بي دينان تفرقه افكن!پاسخ:سلام ما هم نوشتیم که برنده این انتخابات مردم هستند نه کس دیگری خوب بخوانید از شما انتظار می رود خوب و خوبتر از همه بخوانید و خوب و خوبتر از همه متوجه شوید و خوب هم مطالعه کنید و جوابتان هم احساسی نباشد


ng
ساعت11:23---15 اسفند 1390
اصلا این حرفهایت با حرفهای که در سخنی با شیری و یارانش گفتی هماهنگی ندارد کار تو فقط تفرقه افکندن است پس زود قضاوت نکن دوسال فقط صبر کن
پاسخ:سلام ماهم همین را می گوئیم که صبر کنید شما دارید حرف خودمان را به خودمان می زنید


مونس
ساعت11:18---15 اسفند 1390
من فقط از روی لج بازی که قفار در نیاید به شیری رای دادم ولی دیروز فهمیدم که به دهه 60 برگشتیم ولی دیگر دیر شده
پاسخ:سلام بابا ایول چه سرعتی داره این شیری در ایجاد تغییر بابا شیری نگو موشک کروز بگو بمب اتم هسته ای بمب نیتروزن بگو دوست عزیز بگذار شیری کارش را تحویل بگیرد بعد ببینیم دهه 60 شده یا 90


هشترود رنجور از دست قفریها
ساعت11:11---15 اسفند 1390
روی سخنم با اقای شیری است اقای نماینده ام از شما خواهش میکنم برای این اداره اموزش وپرورش ما یک کسی را در نظر بگیرید که اولا بومی باشد مثل ......... عقدهای نباشد با درایت باشد چون از اول مهر ماه تا دیروز در مدرسه با ما درگیر بودند حالا هم میگویند سر شیری جونتون شیره میمالیم کمی زاری میکنیم باز پدرتان را در میاوریم به خدا قسم من خودم بین ان همه همکار انقدر اقای شیری دفاع کردم که نگو امیدوارم کسانی که با ابروی اموزش وپرورش بازی کردند مثل ..................................ر( که حتی پول کسانی که به مدارس پول خرج کرده بودند را هم نداد گفته بود که تو غلط کردی پشت بام مدرسه را ایزو گام کردی )............ معاون نما ..................... کدم هاشونو بگم اخه.........

بای بای
ساعت11:08---15 اسفند 1390
راستی بعضی از مسئولها عقده ای شدن و...........................ناراحت نباشین 16 سال و................................... میکنیدو خوشحالی یکم ناراحتی هم لازم تا در آخرت شوکه نشین مثلا خانم ب ب آقای ش آقای ع م آقای ش و غیره

شهروند
ساعت11:00---15 اسفند 1390
با سلام و عرض تبریک گل آقا خسته نباشی از اینکه مردم را آگاه کردی و بعضی ها را از خواب بیدار لطفا به مسئولین ادارات هم بگو که شکست قفار را باور کرده و ................ راستی شنیدم شاهی استفا داده درسته ؟ انشالله که درست باشد وبقیه هم خودکنار روند مانند ....... و ب...................... با تشکر

هرکول 
ساعت10:58---15 اسفند 1390
ادم به رفتار بعضی از این .................. ها خندش میگیره اونهایی که مثل اکبرپور ها تعصبی هستند شدیدا ناراحتند افرادی مثل ............ زود بادنما میشن خانم ............. از ترس اینکه اون رو از مدیریت بردارن رفته زود تبریک گفته بهش گفتن اخه برای اسماعیلی مهمونی انچنانی ترتیب دادی میگه بابا برا اون مهمونی دادیم هر کی پرسید گفتیم اقای شیری رو دعوت کردیم کی به کیه ولی ............... رو بکشی نمیره که تبریک بگه اصلا خودش هم بره اکبر پور تیکه تیکش میکنه از حالا همشون نگرانند به نظر من هر کس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است امثال مدیری سال بعد معلم ادم باید به شغل معلمی احترام بگذارند اخه خانم .............. گفته سرمو هم ببرن من به کلاس نمیرم تا بوی نا مطبوع کلاس را تحمل کنم خوب یه کمی ............... میکنم وای بر تعلیم وتربیت از اقای شیری خواهشمندیم گول این افراد بوقلمون صفت ها را نخورند خواهشا

منتقد
ساعت10:44---15 اسفند 1390
از همون اول عادت به چرت و پرت نوشتن داشتی

این همه پشت سر مردم حرف میزنی،بهشون توهین میکنی،جرات داری یه کم از شاهکار های خودت بگو
پاسخ:سلام ما شاهکاری نداریم برای اینکه ما انعکاس صدای مردمیم و شاهکار اصلی را مردم انجام داده اند


درود بر گل آق
ساعت10:40---15 اسفند 1390
نتيجه انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه هشترود – چاراويماق

رديف
نام و نام خانوادگي
تعداد راي

1
غلامحسين شيري
25775

2
غفار اسماعيلي
14616

3
سيد حمزه اميني
6586

4
علي حق بيگي
1580

5
رضا فيضي
1310

6
زهرا اكبرپور
1297

7
علي رنجبريان
10

8
غفار باقر زاده
8



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گل اقا در هشترود و آدرس 8roody.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.